Friday 27 January 2012

Herbalife bukan utk mereka yg malas.



Bismillah.


Kebelakangan ni, ramai sgt yang bertanya ttg HL pada ku. haish.. minta maaf tak dapat nak jawab semua. kalu tanya yg penting2 takpa, tp kalu tanya ttg umur berapa, family tinggal kat mana, adik-beradik berapa org, etc.. maaf. sy tak dapat jawab satu2. soalan itu pun, mcam dah lari niat. blog dan fb sy ni tujuan utk sy kerja, dan dakwah nutrisi. bukan blog mencari jodoh. sekian. 


ok, berbalik pada tajuk.


Herbalife bukan untuk mereka yg malas. yang menganggap, duduk goyang kaki, pastu duit masuk bedebuk rm5k, rm10k. No. Herbalife bukan macam tu.





Herbalife bukan skim cepat kaya, yang mana you invest hari ni, then dapat jadi President Team (anggaran gaji rm100k) esok hari. No. Herbalife is totally not like that.




Herbalife bukan macam lampu ajaib aladin. You minta2, doa2, gosok2 lampu tu, pastu keluar jin yang akan tunaikan semua impian you. No. It's totally wrong! 


Herbalife adalah untuk mereka yang rajin. 
untuk mereka yang faham erti menyebarkan kefahaman kpd semua umat manusia betapa pentingnya kita menjaga tubuh badan kita yg dipinjamkan oleh Allah. 


untuk mereka yang sabar. dan tidak pernah kenal erti putus asa. walaupun air mata dan keringat peluh setia menemani. 


Allah mendengar setiap permintaan dan doa hamba2Nya. tapi Allah lebih menyebelahi orang2 yang bekerja keras dan tidak berputus asa. 


untuk mereka yang mempunyai IMPIAN yang besar and KEINGINAN yang membuak2 untuk berjaya dan mengubah kehidupan mereka dan orang lain menjadi lebih baik.


Impian bukan perkara yang akan membuat kan kita tidur. tapi Impian sebenarnya adalah something yang membuatkan kita tidak boleh tidur!


For me, herbalife is the only vehicle for me to achieve my DREAMSS.. 




Alhamdulillah, Herbalife is for me. Now and Forever.

How bout you? Find your answer this sunday at Pullman Hotel, Putrajaya 
and SPECTACULAR 17-19 Feb.

See you then! Find your answer there! 




No comments:

Post a Comment