Tuesday 20 December 2011

Quit, Ignore VS Sacrifice, Successful - You choose.



Bismillah. 


Just Quit!


 Ignore it! 

~ antara perkataan-perkatan yg bermain-main di minda.. sejak dari distributor sehinggalah sekarang bergelar Active World Team (AWT). yes. walaupun bergelar AWT, tapi masih terfikir untuk QUIT! apatah lagi, jika kita seorang DISTRIBUTOR atau SV biasa. itu normal. 


~ tapi, walau setebal mana pun keinginan untuk QUIT, sehebat mana pun dugaan dan ujian yang mendatang, tetap tak boleh kalahkan IMPIAN dan HARAPAN yang aku bina sejak dulu lagi. TIDAK sekali-kali!


Bila diri rasa sangat lemah, dunia rasa gelap, hayunan kaki yang melangkah semakin longlai, mulut semakin berat untuk tuturkan kata-kata, senyuman semakin hilang, hati bersedih... ketika itulah, hanya kepada Dia, kita mengadu.. kita memohon.. kita mengalirkan air mata..


Kembali pada Dia.. 




Bulan-bulan yang lepas termasuklah bulan ni, memang menguji kesabaran, ketabahan, dan keimanan. Air mata adalah teman yang paling setia.. 

Tapi, Alhamdulillah.. Syukur pada Dia.. Segala kepayahan terbayar.. 




Alhamdulillah, segala usaha adalah berbayar! * 16-19 Disember 2011, Herbalife bagi percutian PERCUMA*

Ini hanya permulaan. Aku baru bermula. Masih panjang lagi perjalanannya.. Masih banyak Dugaan dan cabaran yang menanti. Semoga aku dan team tabah menempuh semuanya. Moga kami tetap meneruskan perjalanan ini dengan sabar. Allah, berkatilah segalanya...

And you.. make a choice.. ----> (Quit & Ignore) or (Sacrifice & Successful) 

Hehe.. World Peace!

No comments:

Post a Comment