Tuesday 14 February 2012

I just cannot love you.


Bismillah.

Tinggal lagi 1 sem...!  Ya Allah... Whuarghhhhhhhh.. *nak jerit kuat2 boleh tak??* 

Engineering.. is something that I wont love for the rest of my life.
I just cannot love you. It's something that we cannot force. kan? kan? -.-"

Waktu dapat tawaran masuk U.
 "Anda ditawarkan Sarjana Muda Kejuruteraan Biokimia, UKM". 
Ya Allah, bila masa pulak aku mintak course engineering? 
Dalam senarai UPU, takda lansung aku pilih engineering. Ok, time ni down sangat2. Tak suka engineering sebab tak suka kira-kira, tak suka fizik. Tak suka! Tak suka! 



Saki baki final year, aku akan tamatkan sehabis baik. Moga segalanya berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang masalah. 

Moga aku dijauhkan dari orang-orang yang negatif dan yang boleh menyebabkan hati aku sedih. Ya Allah, hadirkan orang2 yang dapat membantuku ketika aku memerlukan. AMIN..


No comments:

Post a Comment