Sunday 27 November 2011

Pak Sintong = my new love?

Bismillah.

My first motivator, dulu pak yang,

*ni gambar kat Gold Coast, Aussie tahun ni. Free vacation Herbalife bg. Tahun depan kat Tokyo. Yahoo..! *

sekarang, pak sintong.

*ha, ganteng tak?. Astagfirullah, hairi.. hehe*

hehe, takdalah. Mereka ni adalah motivator, pembakar semangat, dan leader yang sangat2 aku respect. memang Tabik la kat diaorang ni.


Pak Yang adalah antara insan yang mengajar aku untuk BERANI BERIMPIAN. yes. you need to know what is your dream. what is your target. then, you'll work for it.

People afraid to have BIG DREAMS because they're not willing to work for it. 

Beza antara orang berjaya dgn kita. hanya work hard dan berapa banyak training dan event yg mereka sudah attend. tu aje!

Hari ni aku sebenarnya down. seriously down. tapi, diri ni still lagi tersenyum, nampak gembira. tapi gelora dalam hati, siapa yang tahu. Hanya Dia yang memahami dan mengetahui segalanya. 

bagi aku, buat ape asyik nak bersedih, nak buat muka masam, asyik menangis aje 
*nangis boleh, of course, sebab kita manusia + perempuan. hehe.. tapi jgnlah asyik nangis je. ada rejection sikit nak nangis, ada tentangan, nak menangis. itu nangis, ini nangis.* 

Hey, if you are too immerse with your own emotion, you'll not go anywhere. So, wake up! everybody have their own problems. even more harder than you! *tgh hypnotize diri sendiri ni sbnyny. @.@



InsyaAllah, kita semua tgh bina kekuatan masing-masing. Susahnya nak membina organisasi. Herbalife mmg ubah diri aku. Herbalife is not just about selling products. But, it born leaders. 

ha, sempat lagi tulis blog, padahal kerja melambak ni. kbai! ;) 


No comments:

Post a Comment