Tuesday 5 April 2011

my Oxygen..

We need O2 to live in this world.. 
and in order for me to live, I need Allah and my family.. 
      
 

As a human being, I'm very happy when the people that I love and care, support me.. 

I'm not perfect, I've so many flaws, I'm not that kind, I'm not that friendly, I'm not diligent, etc.. 

but, no matter what, they're still love and care about me.. This is what we called by family...


along tak ikut sekali.. 

It really took a lot of patience, to invite my family to come together with me for HERBALIFE event.. 
ALHAMDULILLAH... Allah itu Maha Memahami dan Maha Penyayang... At last, my parents agreed to come...

Once, I received message from mom, saying that, they'll come... 
I feels like, I wanna fly...!


I'm not coming to STS, just by myself, I invite so many people that I care.. This is my friends, who came..


yang lain, tak sempat nak tangkap gambar.. 

And, these the people that I admired.. and they inspired me to keep move on... 


Ini Nik, umur 19 tahun, pelajar Matrik Melaka.. Sangat serius, fokus dan bersemangat dalam HERBALIFE..  Walaupun umurnya muda, tapi tak pernah menjadikan ia sebagai alasan utk tidak berjaya..


Ini seorang lagi hamba Allah, yang bg ku sungguh persistent utk capai kejayaan.. Bermula dalam HERBALIFE dalam keadaan yang sangat2 daif. Dia muflis dan bankrap sewaktu memulakan HERBALIFE. Rumah tiada. Untuk mendaftar jadi ahli pun, mencari2 duit celah2 baju dan almari.. Demi utk pergi ke EXTRAVAGANZA di Korea waktu tu, dia sanggup jual laptop dia.. SubhanAllah.. 
Tapi, itu cerita dahulu.. Sekarang, berkat kesabarannya, HERBALIFE bayar dia                                           rm10 000++ setiap bulan.. Alhamdulillah..

Itu semua kisah tentang orang lain, kisah diriku? 

Hari ini, cukup 90 hari aku sebagai HERBALIFE independent distributor. 
My income last month is rm3700++.. 
Alhamdulillah..  

No comments:

Post a Comment