Saturday 16 November 2013

Part Time Herbalife Coach : Student


Bismillah.


Semalam, income dari Herbalife masuk. Ramai yang gembira kesyukuran, termasuklah aku. Ofkos. *letup2 api*  Hampir 3 tahun aku buat business Herbalife, tak pernah Herbalife bayar lambat income distributor2. Alhamdulillah.




Aku tengok banyak tweet dari Herbalifer yang excited dapat income masing2.  Tweet2 diaorang ni menyebabkan aku terimbau kembali kenangan masa jadi student. Chewah. Student yang buat Herbalife secara part time.


Boleh dikatakan 90% yang buat Herbalife busines yang datangnya dari pelbagai jenis latar belakang bermula sebagai Part Timer dulu.  Itu yang terbaik.  Ada yang bekerja sebagai cikgu, guard, engineer, kontraktor dan paling famous adalah student. Aku juga bermula untuk buat Herbalife bisnes ketika student. Student kan selalu short duit bila dah nak akhir sem.  Aku dapat biasiswa daripada JPA (RM5500 untuk satu semester), tapi duit sentiasa tak cukup bila tiba akhir sem. Paling sakit, bila masuk semester baru, duit biasiswa masuk terlalu lambat. Terkapai2 nak survive kat UKM dulu.  Itu kes yang dapat biasiswa.  Kalau kes PTPTN, aku tak taulah macammana diaorang survive sepanjang sem. Sebab duit PTPTN sikit. 
Oppss. -__-  


*broke student*

Tapi sejak buat Herbalife, bila biasiswa lambat masuk pun cool je. Sebab duit Herbalife ada. Time part time dulu, average income  RM3000-5000 sebulan.  Alhamdulillah.

Ada student yang cari macam2 jalan untuk keluar dari masalah takda duit. Ada yang pilih jalan senang dgn minta pada mak ayah (which is tak boleh diterima akal lansung. Ada ke anak macam ni. Huh ). Ada yang berjimat cermat sangat dan ada yang start mencari kerja part time.  Sebab tula, ramai student end up buat Herbalife untuk dapat extra income. 

Ni antara tweet2 herbalife coach part time yang aku terbaca semalam. Ada lagi yang lain, tapi malas nak amik semua. Heheh.



 Buat Herbalife sesuka hati pun dapat RM2500 last month. Apekah? :O


Antara tweet yang membuatkan sejuk perut ibu mengandung. Bayar yuran guna income dari Herbalife. MasyaAllah. 


*baca tweet dari bawah ke atas* 
Yang ni fadhlina halipah, aku panggil dia ina.  Aku pernah mention tentang ina dalam entry yang lepas2. Boleh baca entry ni. Hadiah Raya untuk ibubapa.  Dengan buat part time herbalife pun boleh kumpul duit utk hantar mak ayah pergi umrah. SubhanAllah. Anyone kat sini yang ada niat macam ina? Boleh tanya saya bagaimana. :D Yang penting, kena serius dan rajin. Kalau malas, say BYE-BYE laaa. 




Ummu ni pun dulu start jadi coach Herbalife ketika student juga. Sekarang dah jadi full time Herbalife coach. Last month income RM7,000. :) 


Mesti ada yang akan questioned, "Student je ke yang buat part time Herbalife?".  Well, as I mention before, yang start buat Herbalife bukan student je.  Banyak juga datang dari golongan yang bekerja, tapi mencari side income.  Yang ni, aku akan share dalam entry lain. Khas dari golongan bekerja yang start buat part time Herbalife, and success. 


Siapa yang really looking forward untuk cari extra income RM200 or more per week secara part time, you can come to see the opportunity in STS (our Preview Company).  Jangan cakap serius nak buat extra income, tapi tak nak datang STS. Itu tak make senses.  You have to come and see it by your own eyes.  Datang dan lihat.  Kalau sesuai dengan jiwa, then proceed utk start buat Herbalife secara part time. Kalau rasa tak sesuai, takpa.  At least you already know, what actually Herbalife is all about.  Bukan dengar daripada mulut orang lain.  Kan? :)

So, bila next STS?  Boleh contact daku untuk tahu lokasi dan STS yang terdekat. 



DO YOU WANT TO EARN EXTRA INCOME? WILLING TO COMMIT? 
RAJIN NAK KERJA KUAT? ASK ME HOW!!
019-3727805




1 comment:

  1. Mengalami hari yang indah melalui makan dan mempunyai gaya hidup yang sihat.
    Sebelum itu sangat sukar kerana kita begitu sibuk dengan kehidupan sehari-hari tetapi dengan mengambil herbalife suplemen segala sesuatu semudah 1,2,3.

    herbalifedistributormalaysia.wordpress.com

    ReplyDelete